onsdag 29 juni 2011

Då kör vi..

Namn: Therese Kolenko
Ålder: 21
Civilstatus: singel
Bor: I en mysig liten etta i Ystad
Fick höra av C att jag borde skaffa blogg. Så jag tänkte göra ett tappert försök!
Jobbade idag mellan 8-14:30, hade egentligen gå tidigare för att sticka ner till Saltan och sola, men det blev ändrade planer. Well, well då sparade jag dem komp-timmarna. Iställer blev det stan med C efter jobbet, och en shoppingrunga som såklart är gjutet när man "bara ska ner och titta lite" :) Så jag hittade lite rea-varor på H&M, alltid lika skoj ! :)
Middagen ikväll blev pytt-i-panna-sallad :) Godare än vad jag trodde med caesardressing.
Imorgon ska jag jobba 9-13:30 sen bär kosingen till Kristianstad för att träffa M. Längesen sist, så det ska bli riktigt trevligt!

Dagen outfit
Nu ska jag se några "sex and the city" - avsnitt.
Glöm inte: Make love, not war - HAJPO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar