måndag 20 augusti 2012

info-uppdatering

Älskar när jag får kommentarer på bloggen :) Älskar att se att det är så många som läser den dessutom. Jag vet att det kan vara problem ibland när man ska kommentera. Så min kära mamma och skrivit upp hur hon gör. Och hon verkar inte ha problem med det längre.

"Tryck på "kommentera" skriv din kommentar, i rullistan "välj profil" markera namn/webbadress och skriv ditt namn lämna fältet webbadress tomt, tryck på "publicera" skriv in de två orden och tryck sedan "publicera" igen Klart."
Skulle det inte funka första gången, så testa en gång till :)

Ni som vill ha kontakt med mig via Skype så heter jag:  theresekolenko
så det är bara att adda mig där om ni vill. För er som vill skicka något, så får ni be om adressen. Den tänker jag inte skriva ut här, samma sak gäller för mitt amerikanska nummer. Men det konstiga här är att jag får 200 sms i månaden, och det gäller för både dem jag skickar och för dem jag tar emot. Så mitt tips är att fortsätta skicka till min svenska mobil (som jag har igång på wii-fii här hemma).

What's up och viber har jag på mobilen, så där kan man nå mig om man vill ha ett svar. Annars är ju Facebook bra :)

Vet att många är nyfikna på hur barnen och huset ser ut. Snart ska jag fixa bilder, här är ett smakprov på sötnosen jag kommer ha hemma :)


T

5 kommentarer:

  1. Han ser ju riktigt busig ut, haha, fast en söt liten buse ;)

    SvaraRadera
  2. Han värkar vara ett riktigt charmtroll

    SvaraRadera
  3. När jag räknar mina vänner räknar jag dej två gånger! Mizan :)

    SvaraRadera