måndag 12 september 2011

Träningsmåndag

Sitter just nu nyduschad med håret i en handduk och är så sjukt trött. Jobbade 9.30-16 idag, sen hem och värma lite mat som jag fick av jobb som blev över - kasslergratäng med ris :) 
Facebook:a lite sen tagga till träning. 


Jag bestämde mig för att cykla ner (trots jag kunde fått skjuts av E) Tänkte "idag ska jag vara extra duktig". På ditvägen kom där bara en liten pytteskur, inte hela världen. men när jag skulle cykla hem, hade det regnat i över en timme, bara sånt där smått regn. Men ändå! Ja, det var inte mycket att be för där inte, utan bara att hoppa på och cykla iväg. Jag var så blöt när jag kom hem att det rann av mig, hela byxorna var helt våta, tröjan också! Men det gör att man känner extra stor stolthet när man väl kommit hem :) 

Idag var det dubbelpass. Danzalt sen Bodypump. Idag gick jag faktiskt på 5:orna. (5 kg på varje sida på skivstången) alltså 10 extra kilo. Det kändes, men det kändes bra ;)

Bilderna med väst och blå skjorta är min outfit för kräftskivan i lördes. 

Kan ju ärligt säga att det börja kännas i alkoholtarmen att jag inte druckit på ett tag. Blir förhoppningsvis lite ordentligt med fest lönehelgen :) Utgång i storstaden till och med om jag har tur :) 

Imorgon ska jag ner och äntligen hämta min jacka som jag har lagt undan! Bild kommer givetvis ;) efter det blir det promenix med I och efter den ska vi mysa ;) Laga nyttig middag och sen se filmen "bridesmades" Bara för att mysa till  det :) Hon och jag :) 
T



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar