söndag 27 januari 2013

Free giftcard

Igår var en händelserik dag :) Jag och en kompis (S) var på gymmet på morgonen, tränade i en och en halv timme. Vi va på löpbandet, crosstrainer och så styrketränade vi med grabbarna, armarna är gaaanska ömma idag. Men det är bra!! 

Efter det åkte vi hem till henne, duschade och gjorde oss i ordning för att sen åka in till the big city. In där, vi åkte till chinatown. Det var nästan som att komma tillbaka till Thailand fast utan den där underbar värmen. Samma prylar överallt, människor som vill att du ska komma in och titta på just deras saker. Visst, man kan hitta en hel del bra saker - till bra pris. Men det tar på krafterna. Tror man får ge sig fan på det en dag och bara shoppa loss :) 
Men jag har nog aldrig hört så många gånger på rad "you have very beautiful eyes". Fjäsk till max liksom! :) 

Efter vi gjort stan åkte vi tillbaka till Scarsdale och började göra oss redo för en kväll med partaj i White Plains :) Vi åkte till en klubb som hette "Coluseum" (stavning). Vi fick höra att tjejer gick gratis in och plus att de första 50 typ, fick 25$ presentkort på "Victoria Secret". Så dit gick vi in, gratis tog emot presentkortet och sen ut igen. Där va nästan inget folk, så vi gick till barerna vi brukar hänga på :) 

Vilken kväll!! :) Hade så otroligt roligt! :) Av många anledningar. 
Hamnade på efterfest tillsammans med S och två grabbar. Vi spelade "beer-pong" eller vad det nu heter :) Jätteroligt! Första gången för mig, men jag va faktiskt ganska bra :) 


Min outfit

T - Live your life - the way you want to

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar