tisdag 12 mars 2013

Back to reality..

Jag har lyckats smälta mamma och syrrans besök hos mig. Igår var vardagen tillbaka till sitt vanliga med frukost, skola, lek och middagsvila. Kändes ganska bra, men tiden går ju så snabbt.

Det kändes ju som en evighet sen jag visste att mamma skulle komma hit, vi räknade ner först månader, sen veckor och till sist dagar (mamma räknade även timmarna). Men nu är det tisdag, bara 2 dagar sen jag släppte av dem på flygplatsen och jag undrar "var tog tiden vägen?". Nu är det blott bara ett minne, känns mer som en dröm att dem va här. Har så svårt att förstå att dem verkligen HAR VARIT HÄR HOS MIG.

Det är inte lång tid kvar innan det är dags för mig att sätta mig på flyget inför resan hemåt igen. Familjen har börjat leta ny au-pair och jag har börjat checka av saker i min "att-göra-i-new-york"-lista. Tiden går ju så himla snabbt!

Det finns fortfarande massor av saker jag vill göra, så mycket att det är hög tid att börja skära ner på fest och shopping för att kunna ha råd med allt ;) Vi får väl se hur det blir med den saken! :P

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar