lördag 2 mars 2013

En liten längtan..

Jag läser mitt jobbs blogg flitigt. Jag är superintresserad över hur deras vardag ser ut nu när jag inte tar del av den för ett tag. Det får mig att inse vilken fin arbetsplats jag har att komma tillbaka till när det är dags för mig att återvända.

Ni vet den där känslan man ibland har när man vaknar "ååh.. dags för jobb idag igen". Jag har aldrig haft den känslan sen jag började på Lyckebo. Varje dag är en dag med glädje, spontanintet och skratt. "Bara vi har roligt" är ett av våra citat :)

Jag börjar tänka massor på hur det blir när jag kommer hem. Jag menar, nu har jag varit borta över halva tiden, och det har ju gått så fort. Jag vet att tiden "står stilla hemma", men jag känner ändå att jag hat massor att ta igen när jag kommer hem. Det finns massor av fina människor att träffa, jag en lägenhet som jag faktiskt bara längtar till (även om jag typ hatade den innan jag åkte hemifrån, så va den ju faktiskt MITT hem), jag längtar till mitt jobb och jag saknar faktiskt min egen vardag lite grann.

Jag vill inte hem nu men det ska bli så kul att komma hem sen
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar