tisdag 12 februari 2013

Beauty and the beast

Helgen var planerad med massa roligheter, fest och utforskande. Meeeeen, än en gång så sa väderguden ifrån. Snöstormen Nemo skulle komma och göra vinterland över New York (kom jag inte hit för att få fint väder liksom) :P Som vanligt så överdrev amerikanarna och köpte hem mat, lagade mat för nästan en hel veckan, köpte vatten, generatorer och liknande i skräck om att uppleva Sandy all over again. Men så olyckligt var det inte. Någon storm märkte jag inte direkt av, men när jag vaknade lördagsmorgon såg jag att en halv meter av fina snöflingor hade landat överallt. 
Helgens planer blev inställda under lördagen och jag gjorde inte så värst mycket, tog det lugn och det var faktiskt ganska skönt. 
Söndag åkte jag och tjejerna in till city för att se teaterföreställningen "Beauty and the beast". Vi var de enda vuxna som inte hade sällskap av barn under 7 år. Men vafan.. teater är ju skoj att se på! :)

Söndag kväll satt jag barnvakt och tjänade en extra slant, klirrar fint när man snart får finbesök :)



T

1 kommentar:

  1. Hej
    Det blir inte alltid som man planerar.
    Men lite klirr i kassan är ju aldrig fel.
    Kram

    Miss you

    SvaraRadera