tisdag 19 februari 2013

Dreams do come true

Gud vad jag känner mig kass när jag ser att mitt senaste logg-inlägg var en vecka sen. Jag var så duktig i början och bloggade i stort sett varje dag. Men som vardagen började gå och dagarna började lika varandra finns det tillslut inte mycket att berätta om varje dag. Utan när det händer något särskillt blir det roligare att göra inlägg.. 

Finns det något ni som läser vill veta, eller undrar om, så maila mig: therese.kolenko@gmail.com

Alla hjärtans dag var en mysig dag. Dagen innan var jag och fixade en liten present till mina två favvisar. Det blev den här tröjan till lill-killen som är ett stort fan av ELMO :)
Till stora killen gjorde jag en liten skattjakt. Jag satte upp lappar i huset med ledtrådar hur han skulle hitta sin present. Detta tyckte han var extra skoj! Han present var ett biobesök med mig. Jag umgås mest med lillen eftersom stora killen är i skolan hela dagen. Så jag tänkte att han och jag skulle kunna få lite tid tillsammans, och jag hoppas att han uppskattar det lika mycket som jag gör :)
I helgen blev det lite shopping i "SOHO", jag lyckades hitta ett par örhänge, men det var allt. Som ni säkert vet så får jag fin-besök av mamma om exakt 2 veckor och vill unna mig och henne en massa då. Så jag försöker spara så mycket pengar jag bara kan. 

T





1 kommentar: