onsdag 21 november 2012

Inför Thanksgiving

Jag har en morotskaka i ugnen som håller på att gräddas inför morgondagens Thanksgiving! Jag tänkte häromdagen "Gud vad skönt med kort vecka så jag kan sova ut fler dagar" haha.. som det kan bli. Imorgon ska jag iväg med några tjejer och se paraden i stan. Tåget går från Scarsdale runt halv sju på morgonen! Paraden är mellan 9-12 och för att få hyfsade platser måste man vara i tid! Så imorgon börjar min dag runt halv sex tiden. 
Efter paraden ska jag ta tåget till Long Island och fira amerikansk Thanksgiving!! Jag är så exalterad över hur detta ska gå till, jag har förstått att det är mycket mat. Senast idag fick jag höra av min värdpappa "You have no idea about how much food there is going to be tomorrow!". 
Grädde på moset tar jag med mig en morotskaka! - Hur tänkte denna svensken nu?  Haha! 

Efter en kväll med "familjen" imorgon bär det av för Black-Friday-Sale. Jag ska till ett köpcentrum med massa massa affärer! Rea på det och det slår slint i huvudet på fröken Kolenko.. hihi! Men det blir kanske en och annan julklappar inhandlade också? Vem vet... 

Kul ska det bli imorgon i alla fall! :)

Don't forget who you are.
Bring the old version of you back, I miss you <3

T

1 kommentar:

  1. Hej Baby!

    Härligt att höra att livet leker igen.
    Spännande med thanksgiving!!
    KAMERAN!!!
    Hoppas bara det smakar.

    Lycka till med allt!!

    Kram
    Tommy

    SvaraRadera