torsdag 15 november 2012

Stanna eller åka hem?

Häromdagen kände jag att jag aldrig ville hem. Jag kände att det var här jag hörde hemma och att jag utan problem skulle kunna stanna. Men sen i morse så kände jag att "nej, jag kan tänka mig att komma hem till "hemma"", inte för att jag har dåliga dagar. Tvärtom jag har det hur bra som helst, allt bara går hur bra som helst! (känner att jag tjatat om och om igen om det, men ingen kan förstå hur lycklig jag är här :)

I helgen blir det plugg för min del. Jag måste ju plugga ett visst antal timmar här. Och jag skrev upp mig på en kurs som skulle ta plats den 1 och 2 december. Men eftersom min resa till South Caroline krockar med den kursen (råkade såklart dubbelboka) så fick jag ta en annan kurs."American film: Woody Allens New york" heter den jag ska ta i helgen. Känner väl sådär för den, men det ska bli skoj :) Måste skriva en uppsats på 3 sidor innan lördag - paniik!! Så denna kvällen blir spenderad framför datorn! 

Imorgon ska jag äntligen få se sista filmen av Twilight-serien, som jag längtat. Tror jag har sett breaking dawn part 1 hur många gånger som helst, men det går ju bara inte att tröttna på den!! :) 


Låttips!


Igårkväll var jag på Au-Pairmöte. Vi skulle gå på "skavengerhunt". Vi fick ett papper med ledtrådar på saker vi skulle göra eller hitta, sen hade vi hela White Plains Galleria att hitta och göra sakerna på.. Här är följande punkter (dock inte alla)
Have a groupmember dress out as a princess


Get a groushot wearing cool sunglasses

Take a picture of a groudmember wearing someting silly

What would you wear to prom?

Where can ju find famous flying sharks
Vi hade superskoj!! :)


T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar