tisdag 13 november 2012

RÖTT

Sitter just nu med en handduk på huvudet. Under handduken är nyfärgat hår... RÖTT! Ja, du läste rätt, RÖTT! Bild kommer imorgon eftersom jag inte pallar föna det nu! Ser ser väldigt ljust uppe i hårbotten, så vi får väl se hur jag ser ut imorgon när jag är fixad, kanske blir Pippi Longstocking som tar hand om barnen ;)

Idag har varit en fantastiskt bra dag.. Jag är på strålande humör eftersom allt är tillbaka till det vanliga. Dock så gick strömmen i morse för att en "elstation" exploderade? men den var tillbarka innan lunch igen :)

Lill-lördag imorgon och det betyder gym-class för lilleman, som han älskar det!
Senare på kvällen ska jag iväg på aupair-möte som denna gången består av någon form av skattjakt i gallerian i White Plains, ska faktiskt bli skoj att se hur det är! :)


Mitt hår är rött!
T

1 kommentar:

  1. RÖTT HÅR!!!! Bara skoja säkert jätte fint.
    Ser med spänning framemot foto på dig.
    Glädjer mig att höra att humöret är på top.
    Hoppas det fortsätter så.

    Kramar i massor
    Tommy

    SvaraRadera