söndag 12 februari 2012

25 årsfest

Igår var det 25 årsfest i Balkåkra - mycket trevligt! Maten var underbart god och 70 personer höll låda, allt för att hylla M & H som blivit 25 år! Fina tal hölls, en klurig frågesport, dans, snaps, visor och mycket där till! Tack för en trevlig kväll killar!

Såg idag att jag inte uppdaterat sen torsdags. Lite dåligt av mig faktiskt.

I fredags åkte jag hem till mamma och pappa. Blev middag där och lite allmänt snack. Åkte hem runt nio och hem till syrran. S skulle festa och eventuellt inte komma hem, så jag stannade där över natten. Vi hade skoj (som alltid). Blev lyxig frukost och sen tåget hem.
När jag kom hem, la jag mig direkt i sängen för att vila upp mig för kvällen. Sen var det full fart i att göra mig klar.

Vaknade idag med konstiga utslag på armarna, kliar och prickiga. Jättekonstigt. Jag har smort mig med "idumin"-salva nu, och hoppas att det snart försvinner. Brukar aldrig få utslag så.. :/

Idag blir det ett besök till storstaden för lite söndagsmys. Men först lite undan-plockning här hemma och sen får man väl ta en sväng om med dammsugaren och golvmoppen :)

Hoppas ni alla har haft en bra helg

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar