onsdag 8 februari 2012

En helt vanlig onsdag

Jobbade lång dag idag. Efter jobbet cyklade jag snabbt hem och kissade och lämnade av lite saker sen ner igen för att cykla och handla. M  på jobb hade sagt dem skulle ha kassler till middag, och med tanke på min fantasi just nu, så blev jag sugen på det. Så iväg till ICA, och 3 kassar mat senare kom jag hem och började med middagen. 

Kassler (ca 700g) i skivor i en form
Hackad lök, purjulök och champinjoner ovanpå.
Sen blandade jag vispgrädde, chilisås och vitlök och hällde det ovanpå. 
Och sen strödde jag över lite gratäng-ost. In i ugnen ca 35 minuter sen klart! 

Men lagom till middagen var klar, var det tid för att cykla till träningen (som jag saknat oerhört mycket). Danzalt blev passet för idag. Längtar redan tills imorgon då det är dags för ZUUUMA!! :) 
Nu har jag precis ätit middag (gillar egentligen inte att äta såhär sent, men vad ska man göra när tiden inte finns till innan träningen?). 

Har lyckats förälska mig i lite kläder på Gina Tricot (älskar den affären!) Blir det att klicka hem tro? Eller ska jag vänta till nästa löning och berömma mig för att inte ha shoppat så mycket denna månaden?







T - Imorgon är det torsdag, och ni vet vad det betyder va? 

1 kommentar: