torsdag 9 februari 2012

Zumba-torsdag

Idag har det varit ett jäkla oväder i min mening! Snökaos med andra ord. Stackars barn kunde knappt så kvar på samma plats så hårt vinden blåste! Men den lyckades lugna sig lagom till jag skulle till träningen - GILLAS! Idag var det dags för Zumba, det roligaste passet på hela veckan, svettig och dan blev jag men så otroligt skoj det är! :)

Idag har jag slängt iväg en prennumention (stavning) på "vecko-revyn". Dem hade ett bra erbjudande med 3 nr för 99 kr. Så det körde jag på! Ska bli skoj att få tips och allmänt roligt läsande! Ser fram emot när första tidningen  ligger i hallen! :)

Jag har en vecka på mig att få klart video och de sista bilderna inför Au-Pair. Kan ärligt erkänna att jag har svårt för det där med video. Känns jobbigt att försöka le och se glad ut, samtidigt som jag ska beskriva mig själv på engelska. Men jag klarar det, som jag har klarat så mycket annat! :) Med rätt människa bakom kameran så ska det nog gå lysande. Jag måste bara hitta min motivation någonstans.

Helgen ser jag fram emot! 25-årsfest på lördag! Ska bli så otroligt skoj, tänkte köra lite crazy med håret, så får se hur det blir med det ! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar