tisdag 21 februari 2012

Tisdagsmys

Jag tycker inte om den där reklamen som går nu om djuren. bilder på djur fast i kedjor och en berättar-röst som säger hur dåligt dem har det, och hur dåligt dem haft det. Får ont i magen, och det är väl egentligen nu jag ska ta beslutet att bli mer hjälpsam och betala in pengar till djurfonden. Men jag vet inte hur jag ska känna alltså :/ 

Tror att jag fått lite Big Brother-sjukan. :/

Helgen har varit underbar. Utgången och festandet i Köpenhamn var sjukt skoj! Lördagen för mig började med ett besök hos frisören som fixade håret. Hon fixade en jättehäftig fest-frisyr och jag var otroligt nöjd! Efter det hämtade syrran mig, och vi körde till skopunkten för att handla ett par impulsiva högklackade pumps som jag kunde ha till kvällen. Hittade ett par för 299;- :) Sen hem och fixade maten för att käka bra mat. 
Förfesten började klockan sex och då var vi där. Vi skulle gå därifrån redan halv nio för att hinna komma in till utestället innan klockan elva. Det var lite strul med tågen, så vi fick ta tåget från svedala till Hyllie till Kastrup till köpenhamn. och samma väg tillbaka. 
Hela kvällen var fantastiskt rolig! Dansade större delen av kvällen och hade superskoj! En riktigt lyckad kväll som avslutades när taxin släppte av oss i Svedala 07.10. Söndagen spenderades tillsammans med härliga svedalabor (och en malmöbo) tillsammans med mat och big brother. 

Blev klar med min video till Au-pair igår. Tyckte den blev helt OK. Nu ska jag bara få inskickat den, och få hem mitt sista papper som en familjevän fortfarande har. Förhoppnigsvis skickar dem snart tillbaka det till mig, för jag behöver det verkligen. 

Jag är lite festsugen nu till helgen .. får se om det finns någon mer som är sugen på att joina! 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar