torsdag 23 februari 2012

Killparfym

Älskar doften av kill-parfym! Hittade en test-flaska av calvin klein's "free" den doftar så otroligt gott. Sprutade en sprut på mig själv och nu doftar jag den hela tiden. Mmm säger jag bara! :)

Jag har gett upp hoppet om LCHF nu. Och har börjat äta som vanligt igen. Försöker anpassa allt lite, men LCHF är inte aktuellt för mig längre.Kändes inte bra när jag fick en tillsägelse av en nära vän att jag inte var mig själv. Det tog hårt och jag kände direkt att jag visste vad det berodde på. Jag kan säga nu att jag mår bättre, och är på bra humör igen. Snart kommer jag igång med min träning igen (som stått still ett tag).

Allt är inskickat och klar från min sida till Au-Pair och förhoppningsvis har dem mina papper redan imorgon. Men min video är klar och bilderna uppladdade. Nu återstår att se vad som händer.

Jag är i stort behov av en ny mobil! Min mobil är hel-kass. Kan möjligtvis vara för att den aldrig blivit uppdaterad, men det är ju tack vare att jag slarvat bort skivan med drivrutiner till datorn, så jag kan inte uppdatera den. Vill ha Galaxy S II ändå, den vita då såklart :)

Känns verkligen jättekonstigt när jag tänker på att jag ska iväg. Mer och mer nu börjar jag se det roliga i det hela. Tidigare var det mycket tankar kring det praktiska, men nu när allt med anmälan är klar känns det genast bättre. Jag börjar bli mer och mer positivt inställd i att åka och jag hoppas verkligen jag kommer till en toppen-familj! Och om jag har riktig tur, till en familj med ett boende där det är sommar året om! :)

T

1 kommentar: