måndag 13 februari 2012

"Du är min bästa vän.." - "ja, och du är min"

Har varit på strålande humör idag ! :) Känns bra med tanke på att jag varit ganska trött och seg på sistone. Jobbade 9.30-15:30 idag. Jag hade lovat en pojke att ta fram fotbollsspelet idag, ren tur att jag egentligen kom ihåg det. Men fram kom det, och guuud vad de spelade! Men dom tyckte det var så otroligt roligt.

Otroligt sött också precis innan jag skulle gå hem, ser jag två av våra femåringar ta varandra om ryggen och säga: "Du är min bästa kompis" -"ja, och du är min bästa kompis!" KÄRLEK!

Träningen idag gick bra, var ganska skönt att cykla dit faktiskt, men ibland känner jag att det varit skönt med en bil. Meeeeeeeeeeeeeeen cykla cykla cykla! :)

Imorgon är det en ny start, och det ska bli skoj. (Eller det är egentligen en fortsättning på en tidigare start)

Imorgon är det tandläkaren 7:40, roligt när man egentligen börjar klockan 9.00?

T

1 kommentar:

  1. Auja, de tiderna är väl inget att klaga över? Man hinner ju sova hur mkt som helst då :P

    SvaraRadera