onsdag 22 februari 2012

Onsdag

Idag var det en lång jobbedag. Vi har bakat scones och haft mysfika till mellanmål. Blev nybakade scones och varm oboy. Fick beröm av en av våra föräldrar idag. Vi har en pojke som vi använder Tecken Till Tal med. Hans mamma var på besök idag, och jag fick beröm att jag klarade av att teckna bra. Det kändes bra!

När jag kom hem, tog jag det lugnt, tände lite ljus och försökte få lite mysstämmning, och jag lyckades. Har spenderat kvällen i soffan framför Big Brother och nu "Glee".

Idag fick jag även mitt sista papper som ska skickas in till Aupair. Videon är klar och bilderna färdiga. Så nu har jag gjort allt jag ska för tillfället. Ska skicka papperna imorgon till dem, och sen får vi se vad som händer. Nu kan jag äntligen slappna av lite.
Nu är det tid att koncentrera sig på utvecklingssamtal på jobbet, men det får bli helgens sysselsättning. Har inget planerat än..

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar