måndag 6 februari 2012

Mingelbilder och dess ångest

Var inne på www.ojakrog.se och kollade mingelbilderna från i lördags. Hade nämligen ett svagt minne av att min kära kollega GW hade tagit ett kort på mig när jag tönnade mig, visade sig vara 2 bilder. Mingelbilder i all ära, men varför ska man alltid tönna sig?



Träningen idag blev ingen träning för min del idag. Min kropp är inte på min sida för tillfället och det verkar vara helt omöjligt att få tag på rätt person att få hjälp av i denna staden. Imorgon gör jag ett nytt försök och tackar Lyckebo för att jag jobbar kort dag imorgon!

Idag har vi haft planeringsdag, har gått bra. Hade med mig äggröra till frukost och sen bjöds det på lunch från "maltes mackor" och jag tog en kycklingsallad med mango-raja-sås. Fantastiskt gott!

T - don't forget to belive in yourself !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar