söndag 5 februari 2012

Knappen & Hakkim på Öja

Igår var det fest för hela slanten. Knappen & Hakkim skulle DJ:a på Öja, och självklart drog vi dit!
Dagen började med att syrran kom hit, vi stack och handlade sen började vi med middagen (baconlindad kyckling med potatisgratäng och sallad. Bea-sås och Cafe de paris-sås) Jättegott blev allt!
Vi startade PS:an och spelade lite crash bandicoot - nostalgi ! :) Sen började jag göra mig i ordning för kvällen. Hade fått låna en våffeltång av ALO så jag gjorde lite såna effekter i håret igår.

Sen började folket komma så småningom och vi fick en alldeles underbart rolig kväll här hemma! Mojitos, snaps, tjejsnack, musik och bara gott att äta och dricka :)

Åkte till Öja runt ett och kom in direkt. Blev en del shots i baren (och dem är farliga!). Åkte hem runt tre sen och mådde sådär. När jag vaknade i morse var jag inte säker på om jag var vid medvetandet. Låg helt naken med en spann sidan om sängen (som jag inte ens minns att jag tagit fram). Ramlade nästan när jag skulle dra på brallorna för att gå och kissa. Helt yr och förvirrad. Tog en blick  ut i köket (vilket jag inte skulle ha gjort), såg ut som bara den. Massor med glas och flaskor och sånt annat trevligt man helst inte står med dagen efter.

Gick och la mig igen och sen har dagen bara gått till att piggna till och vila. Känner mig helt OK nu, förutom att jag skakar otroligt i kroppen. Behöver väl vätska, så jag försöker dricka mycket nu.
Frysta jordgubbar, cuba strawberry, pressad limejuice från en halv lime, lite socker - MIXA!


Crash bandicoot






Fylletornet

Mooojiito

Ett stökigt kök!
Skulle egentligen till Malmö för lite filmmys ikväll, men stackars har blivit sjuk, så det får bli i veckan istället! Går lika bra det!

Smakade detta chokladet igår, helt okej! Jag trodde smaken skulle skära sig mer än vad den gjorde ..

Har precis sett filmen "footloose" -2011 Riktigt bra! Den kan jag verkligen rekommendera!


1 kommentar:

  1. Du lär dig aldrig :) Du ska dricka varannan vatten, inte varannan shots :) Haha.

    SvaraRadera