söndag 29 juli 2012

Överaskad till tusen!

Igår var det dags för mig att dra ut i Malmö med 2 underbara töser! Vi skulle träffas hemma hos C för mat och sen förfest innan vi skulle ut för att göra Malmö osäkert. Klockan sju skulle vi komma och klockan sju var jag där. Det var fruktansvärt varm igår och när jag kom fram var jag översvettig.. Jag kommer in genom dörren, tar av mig skorna. C frågar "är du taggad?" "ja!" svarar jag tillbaka :) I samma stund som jag svarar rusar en massa andra människor  ut från garderoben i hallen och skriker. Där står min fler av mina närmsta vänner som C hade pratat med för att ha en "avskedsfest" för mig.. Jag blev så otroligt rädd, när alla dessa människor kom ut från dörren att jag skrek och försöka backa genom väggen. Men jag blev helt tårögd och oerhört rörd! Hela jag fylldes med glädje, jag har verkligen inte anat någonting alls! 

Tack du fina vän som ordnat detta till mig <3

Hela kvällen blev jättebra, vi förfestade med bra musik, gott att dricka och såklart med en fantatiskt sällskap! 
Vi tog tåget mot Malmö och gick in på Etagé, vi var tidiga där (för att alla skulle komma in gick vi in tidigt) blev nån drink i baren och sen dansades det heela natten. Ett kärt återseende hittade jag också där, en kusin och en gammal nät-flört. Hela kvällen blev jättebra, och jag var hemma halv åtta i morse, tog en resorb och gick sen o la mig. 


Tack ni underbara vänner som förgyllde min kväll igår, det blev en kväll jag aldrig glömmer <3

T

1 kommentar:

  1. Vad bra att det blev en lyckad kväll. Ville gärna ha varit med, men kunde tyvärr inte få ledigt ifrån jobb :(

    SvaraRadera