fredag 20 juli 2012

Under mitt tolv timmars vakna jag..

John Fogerty strömmar nu genom mina högtalare. Musik som mina föräldrar brukar/brukade lyssna på när jag bodde hemma. Musik som får mig att minnas  tillbaka på härliga fredagseftermiddag. Där mamma och pappa har slutat jobba, börjat med maten, dukat, öppnat vars en öl och bara är sådär övermysiga! Drar mig till minnes hur bra vi hade/har det, hela familjen Kolenko <3

Igår spenderades kvällen på Store Thor med härliga människor och mysig underhållning. 


Det blev kycklingfilé med pommes, tzatziki och bea-sås för min del. Efterrätten delade jag med ALO - marängsviss (stavning). Mumsigt värre!


Fantastiskt mysig musik !



Idag har jag varit iväg på Sjöbo-marknad med ALO och hennes kära barn. Jag hittade äntligen mina "alladin"-byxor och jag är helnöjd! Jag hittade även en jättepraktisk väska som jag ska ha när jag flyger. Perfekt i storlek för pass, pengar, mobilen, körkort och bankkort! :) Som min kusin skulle sagt "Man är väl berest"




Ikväll är det tacogratäng för min del. Tänkte jag skulle städa och göra lite fint här hemma inför helgen. Sen blir det total avkoppling! Kanske blir det ett glas vitt också - semesterkänslan kan inte bli bättre!

T


1 kommentar: