torsdag 12 juli 2012

Viiiiiva semester !

Idag var jag äntligen tillbaka på jobbet! Kändes skönt att jobba sina endaste 4 timmar innan semesten. Så nu är det Viiiiiva semester (:

Efter jobbet tog jag tåget till Svedala för att låna syrrans bil ett par dagar. Sen körde jag till mitt gamla jobb och hälsade på. Och när jag väl var i Skivarp så åkte jag på ett annat kärt besök. En myig och lugn dag.

Nu har jag precis ätit lite mat (och gud vad gott det var!). Imorgon kommer mina blå-töser på fika så jag har varit och handlar lite gott pålägg o så till det.

Nu har jag semester och det känns jätteskönt! Hela helgen är planerat med saker att hitta på med. AW med jobb imorgon på "Upp eller Ner" krogen som bytt ägare. Det ska bli spännande att testa där.
Sen på lördag är det dags för konfirmation för kusinen i Oxie, även det ska bli trevligt!
Men frågan dyker ju alltid upp "vad ska man ha på sig"?! Hmm...

Nu ska jag ta tag i att städa lite här hemma så här är fint inför mitt besök.

T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar