tisdag 20 mars 2012

AAARG!!

Jag är så sjukt arg och irriterad! Gick in för att kolla min deklaration. De två senaste åren har jag fått tillbaka över 10.000 men nu detta året har jag fått så jag ska BETALA TILLBAKA nästan 2000!! Visst, det kunde varit mycket värre. Men det räcker för mig! Jag hade nästan räknat med dem pengarna till resan och allt. Riktigt störigt!!

Blev på så dåligt humör att jag tillochmed ringde och skällde på en tant på försökringskassan (eftersom det är dem som dragit för lite skatt på hela förra året) Jag avslutade samtalet till henne med att säga "förlåt att jag skäller på dig, jag vet att det inte är ditt fel, men just nu är jag bara så sjukt irriterad över det hela". Hon förstod men ÅÅÅÅHHHH!!! Jag vill också ha tillbaka massa pengar :(

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar