tisdag 27 mars 2012

Eftermiddag i Malmö..

I morse fick jag ett sms "Malmö efter jobb? :)". Svaret blev självklart JA! :) Jag slutade klockan ett, fixade ett par grejer på jobbet innan jag valde att cykla ner till stan!
Tåget mot Malmö och jag har haft en toppendag! Köpte ett par vita sneakers (påminner om converse, bara att jag betalade 79;- istället för 699:-) Superfina!
Det blev 3 par trosor, steps och en svart spets-tröja på GINA TRICOT. Helnöjd!

Såg i reklampausen på "Desperate Housewives" att det var 100 år sen "Titanic" sjönk, och det ska "uppvaktas" genom att visa filmen i 3D på onsdag då årsdagen är. Jag ringde min kära syster och frågade om sällskap, så biljetter är bokade :) Ska bli trevligt!

Idag var det påskfest på jobbet, grabbarna på jobb försökte med, att genom att förfalska min namnteckning, få min att klä ut mig till påsktupp eller påskhare. Jag lyckades luska ut att det va dem som skrivit det, och som "straff" var dräkterna för dem båda 2. Vilket bra jobb dem gjorde! Cred till dem!

Imorgon är det långdag på jobbet, ska bli skoj :) Träffar inte så mycket föräldrar de andra dagarna, så onsdagar är bra, för då är jag med i de flesta lämningarna och hämtningar :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar