onsdag 7 mars 2012

Livet rullar på som det ska - det går bra nu! :)

Au-Pair ansökan är godkänd, och submittad. NU är det bara att vänta till min kanske blivande värdfamilj kontaktar mig :) Börjar känna att det kommer till mig nu. Men det känns bra, jag känner mig taggad och det ska verkligen bli superskoj att åka iväg.

Jag sitter nu klockan sju på morgonen och äter för första gången på  i alla fall detta året, lingongrova-macka med skinka, tomat och gurka på. Till det ett glas proviva. Det där med ägg och bacon är supergott, men charmen försvinner när man äter det för ofta!

Helgen som varit spenderades överallt än hemma. I fredags var det klockan åtta hos C. Det blev italiensk afton med en god pasta rätt med kycklingssås, efter det var det vaniljpanacotta till efterrätt. Supergott, och jättetrevligt sällskap! Efter det blev det ett Malmöbesök för att "ta igen tid?" ;)

Lördagen spenderades med finaste syster. Innan festen på kvällen blev det en runda på Entré och jag kom hem med en ny skinnjacka - älskar den! Inflyttningsfest hos en som syrran känner sen på kvällen, jättetrevligt. Festen höll på till ca 3 och då gick vi hem. Snabbmakaroner i magen och sen i säng.
Söndagen sen var jag så otroligt trött att jag valde att stanna hos syrran och umgås lite. Frukost och middag blev det där, och BB såklart, sen åkte jag hem. I söndags köpte jag även en ny mobiltelefon, för det behövdes verkligen. Samsung galaxy nexus blev min och jag är helnöjd :) Mycket finesser man måste komma in i. Är det någon av er läsare som är en hejare på nexus så behöver jag lite hjälp med att connecta till facebook. Det är inte alla mina kontakter som har profilbilden från facebook. 



Måndag och tisdag har gått och nu är det onsdag. Igår fick jag mina kläder från Gina Tricot - Äntligen. Beställde dem för en vecka sen. Ska behålla allt och blev nöjd med resultatet. Annars brukar man ta en liten chansning när man väljer att beställa.










TA VARA PÅ LIVET - DU LEVER BARA EN GÅNG!
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar