fredag 9 mars 2012

Kony 2012

Det här klippet handlar om barnen i Afrika. Det handlar om en kille som försöker göra skillnad. Se den, dela den och gör vad du kan för att förändra framtiden! Du kan inte hjälpa alla, men du kan göra skillnad genom att göra NÅGOT!

Min ansökan har blivit submittad av min kontakt här i Sverige från STS. Nu är den skickad till USA, ett godkännande därifrån sen är man good to go och förhoppningsvis går det snabbt att få kontakt med familjer! SPÄNNANDE!

Man har börjar fundera mycket på det här med resan. Hur långt ifrån man kommer vara sina vänner. Hur jobbigt det kommer vara att vara ifrån dem och för att inte tala om familjen. Men samtidigt så kan jag känna att det är skönt att jag vet vart jag har alla. Mina närmsta vänner vet om att jag älskar dem, dem vet om att jag tänker på dem och dem vet om att jag gör allt för dem. Även om man inte hörs ofta, så vet dem. Och jag vet lika väl att jag vet var jag har dem när jag behöver dem. Jag vet vem jag ska ringa när jag behöver lördagssällskap, jag vet vem jag ringer när jag varit med om något jobbigt, jag vet vem jag ringer när jag behöver ett gott skratt osv. Alla mina vänner har en speciell plats i mitt hjärta, och jag hoppas dem vet om det. Ingenting är viktigare än att ha vänner att lita på och en trygg familj. Jag har turen som har båda delarna.
Kärlek till er alla !
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar