torsdag 8 mars 2012

Jaha.. och nu snöar det?!

Är det klokt? I fredags hade vi vår och nu kommer snön? Men detta är väl ett typiskt sverige-väder. Minsta lilla vårkänsla folket får, ska dödas av denna härliga snö i mars månad! Ajja, förhoppningsvis är den inte här för att stanna ;) 

Igår var det lång dag på lyckebo, och vi avverkade det sista utv.samtalet. Skönt att ha dem klara nu!

Har börjat spela ett nytt spel på telefonen. Draw Something heter det. Det är ungefär som pictionary. Riktigt roligt. Du får välja mellan 3 ord i olika svårighetsgrader (därav olika poäng). Sen ska du rita det så bra som möjligt, skicka iväg det, och så ska din motspelare gissa vad du ritat. Gissar hen rätt så får ni båda poäng. Sen är det nästas tur. Det är skoj skoj! Poängen du/ni tjänar kan man köpa fler färger och lite så av.. Underhållande! 

Vi är ett gäng som planerar att hyra stuga under midsommar-helgen. Som det ser ut nu blir det BÖDA-Camping. Ser fram emot det, och vi är redan typ 14 stycken - desto roligare! Det blir knytekalas, snaps, lek och massor  annat! :) 

Igår var det säsongs-start för Greys Anatomi och jag lyckas somna till Glee. Så jag missade helt programmet :( Och nu kostar det 19;- per avsnitt att se på nätet!! Jag har en sak jag tycker ska förändras, att vi som betalar TV-licensen ska kunna se program som visats i tv gratis på nätet efteråt! Vad betalar vi annars för? Vi betalar för det alla andra får gratis! Det är väl kanske bara min egna åsikt, men faktiskt en vettig en!

T




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar