söndag 18 mars 2012

kan alla stava respekt?

Sitter hemma nu, äntligen! I fredags var det lugnt, åkte hem till syrran efter att jag slutat jobba. Blev massa flick-snack, vin och mys!

På lördagen sen var det dags att tagga till fest! Födelsedagsfest för en blivande 26-åring! Festen var jätteroligt. Men herregud vad folk kan vara respektlösa?! Pissar i vasken i KÖKET, kastar ut saker från balkongen, förstör hur många glas som helst, torkar inte upp när man spiller, behöver jag fortsätta?!
Var tar respekten vägen när spriten går in hos vissa? jag kan inte mer än känna sympati för stackars lägenhetsägaren. Hon har nog haft en del att stå i och verkar ha fått en rejäl utskällning av grannarna också. Stackarn!

Nu är det dags för ny arbetsvecka, löning på fredag och imorgon kan man kolla hur skatteåterbäringen kommer se ut. Bara jobb 1 denna veckan, så jag kommer ha en del tidiga eftermiddagar. Vilket är mysigt!

Familj nr 2 har kontaktat mig och jag ska ha telefonintervju imorgon antagligen. Smått nervös men det går nog bra! Washington (eller en bit utanför) bor dem. 3 pojkar. SPÄNNANDE!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar