tisdag 13 mars 2012

Mejlet har kommit!

Idag fick jag mitt mejl. Jag kan från och med nu bli kontaktad av familjer i USA som är intresserade av att ha mig som deras Au-Pair!! Jag hoppas att jag snart får kontakt med några, jag är så otroligt spänd över hela alltet, och det ska verkligen bli skoj att få prata och ha kontakt med familjer! :) NU KÖR VI!

Jobb 1+2 gick bra idag, tror dock att jag har feber :/ Är jätteförkyld och ont i halsen - inte alls bra med tanke på att det är utflykt imorgon som gäller för min del. Men jag har fixat pastasallad till det, och köpt päron och en youghurt! :) Så det ska nog bli bra :)

Just nu har jag nog 12 spel igång på Draw Something, otroligt roligt spel, men svårt att hinna med alla :)
Massor med events som händer nu lite fram över, längtar som bara den till midsommar. Då vi är ca 14 stycken som ska hyra strandhus på Böda Camping! Midsommarfirande och fest och allt annat på en och samma helg - kan det bli bättre! ÄLSKAR LIVET!

När jag var nere i tvättstugan stötte jag på min otroligt trevliga granne. Hon och jag snackar alltid när vi träffas, och det är hur mysigt som helst. Jag berättade att jag skulle åka som Au-Pair och hon va glad för min skull! :) Känns bra! Hon är så otroligt trevlig! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar