torsdag 15 mars 2012

dagarna soringer iväg...

Förkyld är bara förnamnet på vad jag är just nu. Har varit lite krasslig nu ett par dagar, och jag hoppas jag snart blir kry! Inte så skoj att jobba när man inte sover ordentligt på nätterna. Men nu är det snart helg, och då har jag tid att vila upp mig. Så jag är taggad och utvilad till nästa arbetsvecka..

Tiden går så otroligt fort! Dagarna springer iväg, för att inte prata om varje vecka. Förhoppningsvis får jag snart kontakt med en familj, så man vet var man ska åka någonstans, är sjukt nyfiken och spänd över vart min resa bär av. När man vet, kan man börja planera på ett annat sätt, man kan förbereda sig på att åka iväg. Man kan börja vänja sig vid tanken på att man ska åka iväg, för just nu känns det ganska orealistiskt. Man vet att man ska åka, men man vet inte var, och exakt datum. Det är det som gör att man inte har den rätta känslan av hela grejen. Men snart lättar det förhoppningsvis och man kan börja planera :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar