söndag 20 maj 2012

En solig dag i maj..

Nyss hemkommen från ett besök hos min kollega till granne. Blev solning och invigning av min nya kokos-olja och jag kan säga att den funkar! Färg har jag fått, dock nog lite mer åt det röda hållet. Men man ska ju tvunget smörja sig det första man gör! Men den kommer helt klart vara användbar i juli månad typ, när man fått lite grundfärg! :)

Igår skulle jag egentligen ha mys-kväll i Malmö, men det blev inställt och istället blev det mys hemma. På hela dagen igår sa jag endast "du kan ta det på summan" på hela dagen! Igår var det rätt skönt att vara själv, men inte så länge :/
Laddade ner "vänner"-säsong 1 och hade maraton. Såg halva säsongen sen blev det sängen för min del.

I veckan blir det jobb och massa fix inför resan. Jag har en massa telefonsamtal att ringa, papper att skicka och massor annat! Men det är roligt :)

Ikväll blir det grillning med C i Norra promenaden, ska inviga min minigrill jag köpte förra året men aldrig fick använda. Har varit och köpt grillkol, tändvätska och maaat :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar