torsdag 17 maj 2012

Kristihimmelfärdstorsdag

Idag är det röd dag, vilket innebär att svenska folket är lediga utan att det finns ett skit att göra! En helt onödig dag att vara ledig på egentligen tycker jag!

Idag sov jag ända till klockan var elva och det var hur skönt som helst! Igår var det rött bubbel-vin hos ALO och Greys Anatomi såklart.

Idag har jag varit på fika med en underbar f.d. kollega, kan sakna dagarna tillsammans med henne och på vår avdelning! Vi pratade om allt mellan himmel och jord :) Härligt, för det behövs!



Imorgon är det 4 timmars jobb och sen är det helg. Imorgonkväll ska jag äntligen få träffa pappa som varit borta länge nu. Middag där hemma, sen får jag se vad resten av helgen har att erbjuda.
Men nästa helg ska bli rolig, då är det pingst och Törringe, ska bli sjukt rolig :D

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar