söndag 13 maj 2012

Gårdagen...

Efter en konfirmation i Helsingborg åkte jag och syrran till Malmö för att möta upp laserdome-gänget och käka på "El Patio". Där blev det 3-rätters och väldigt trevligt sällskap! Dom har ett jättebra erbjudande på den restaurangen du kan få sy ihop din egen 3rättersmeny för 169;-. Då har du ett par rätter att välja mellan :) Gott och mycket prisvärt! 



Vitlöksbröd

Ryggbiff på planka

Husets tiramisú
(inte vad jag väntat mig och lämnade nästan hela kvar)
Sen var det tillbaka till Svedala för att tagga för fest. "Svedala-gänget" samlades för partaj och roligheter! Vi hade toppenroligt, jag själv kände väl mig lite ur banan, eftersom jag egentligen inte hade ställt mig in på fest, men det gick bra ändå :) 


Jag tog tåget mot Ystad halv två, fick möte på stationen och gratis inträde på ett fullsatt BarABar. Väl där inne var jag inte särskilt långdragen utan fick följe en liten liten bit hem. MYS!

I morse vaknade jag av telefonen halv elva, det var trots allt ändå dags att gå upp, så lika bra det! :)

Snart dags att sätta igång med städandet och sen ikväll blir det film :)
T


2 kommentarer: