söndag 27 maj 2012

Törringelund

Med en svullen fot sitter jag med datorn i soffan och tänker tillbaka på vilken fantastiskt underbar helg jag haft!

I fredags jobbade jag öppning till stängning och sen blev det hemma-mys, med ett sent/tidigt? besök ;)

Sen var det lördag, tvättiden började 7.30, ner och slängde i mina 2 maskiner och sen la jag mig i sängen igen - MYS! Sen bar det av till stan för att fixa det sista inför kvällen och sen blev det frukost-fika med en nära vän :)
Hem igen där syrran och vovven väntade för att åka till Sjöbo och sen vidare till Svedala.

Vi skulle vara på förfesten vid fem. När vi kom fram stod folk runt grillen med paraply (ja du läste rätt, skulle verkligen regnet förstöra grillningen? - NEVER;) Vi fick äta i omgången eftersom där va begränsat med plats men inte ens det gjorde att humöret svek! Musik, gott att äta och dricka, underbart sällskap och en sjukt snygg Therese Kolenko gjorde att kvällen blev succé!

När vi kom till Törringelund försvann nästan alla, det gällde att hålla sig med varandra, massa dans och massa härlig musik gjorde att kvällen fortsatte vara "aawesome".

Idag har det varit lugnt, vaknande och sen vidare till Trelleborg för att bjuda ut mammsen på mors-dag-middag, jag syrran o mamma jättemysigt!

Nu börjar det gå mot sen-timmarna, och jag är jättesliten, känns som sängen är ett bra alternativ faktiskt!


T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar