torsdag 31 maj 2012

En lång fredagskänsla..

Alltså, jag har haft fredagskänsla ända sen i tisdags, men imorgon är det äntligen fredag! :) Jag jobbar förmiddag och senare på kvällen är det sommarfest med barn, föräldrar och personal! En mycket uppskattad och trevlig kväll! 

Idag har jag jobbat mina 4 timmar, sen ner på stan med ALO för att hitta något att ha på sig imorgon, hittade en klänning, som påminner om en annan jag har, så jag har lagt undan den så länge.. Så har man till imorgon att övertala sig själv att den klänningen är speciell och inte alls som den jag har hemma (trots att jag skulle komma på flera andra saker att lägga dem pengarna på;) 

Efter stan åkte jag med hem till ALO för att få fixat mina naglar, och jag måste säga att jag är supernöjd! En del missöden, men dem skapade jag själv :) Fint blev det i alla fall! 

Helgen har jag inte planerat (mer än sommarfesten då alltså). På lördag är det sommarnatta på Tingvalla, och jag brukar ju alltid dra dit, frågan är om man inte ska ta o göra det? Hmm.. :) 

Nu ska jag snart ner till teatern för att se på när ALO's dotter sjunger med sin kör. Sånt är ju alltid mysigt! Hennes son hjälpte mig att lämna in min cykel idag, och det är jag tacksam över, mitt styre var inte längre att lita på. Även om jag svängde med styret så var det inte alltid att däcket (hjulet?) hängde med, så det var nog dags att lämna in den för reparation :) 

T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar