måndag 21 maj 2012

..ett myggbett senare..

Igårkväll pratade jag med familjen i New York, känns så bra att prata med dem. De verkar toppen! Längtar till tusen!
Fick även rätt på min visumansökan idag. Blev i slutet av juli jag får åka till Stockholm för att infinna mig och få ett godkännande :) 

Idag har det varit en bra dag. Jag jobbade 9.30-15:30 och efteråt bar det hemåt för att få hjälp med lite frågor jag hade. Ringde till mitt försäkringsbolag och sen till STS för att få svar. Nöjd och belåten är allt inom sin ordning igen :) 

Sen ställde jag mig i köket och började göra en spagetti och köttfärsås som jag skulle bjuda min kollega till granne och hennes två kära barn.Trevligt !

Vi käkade, sen beslutades det att vi skulle cykla till jakten för att spela mini-golf och äta glass. Hur mysigt som helst (fast jag kom sist) 

Nästa fredag är det dagen då jag egentligen skulle jobbat min sista dag på Lyckebo, och det glädjer mig att jag ska få vara kvar. Helt otroligt vilken energi jag går runt med på jobbet. Kan väl bli aningen för mycket för mina kollegor, men lite (mycket) glädje har väl ingen dött av?! :) 

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar