torsdag 24 maj 2012

Sol-energi

Vilka underbara dagar vi har haft nu! Kroppen börjar bli gyllenbrun och solen ger så otroligt mycket energi! Älskar solen! :)

Även idag har jag varit hos min syster i Svedala, grillat och myst! Fantastiskt gott! :) Sen åkte jag hemåt och hälsade på en mycket kär vän som behövde lite "hjälp" med ett skolarbete. Underbart att träffas igen eftersom det tyvärr är så sällan. Men mer träffar nästa vecka :)

Nu är det snart helg igen, och den efterlängtade pingstafon på Törringelund är kommen! Som jag har längtat. Det bästa av allt är att jag redan har köpt "fin-cider" och biljetten. Så där kommer inte mycket som kostar pengar :)
På söndag är det mors dag och den firar syskonen Kolenko genom att bjuda mamsen på restaurang :)

Längtar redan till morgondagen för lite mer sol-energi! Måste ju erkänna att jobbet på förskolan är sjukt tacksamt när det är så underbart väder. Visst får vi sota för det när det stormar, regnar eller så. Men på något sätt har man glömt det när sommaren kommer och livet bara är så fantastiskt! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar