söndag 22 april 2012

..betyder det något.. ?

Igår hade jag en kär vän på besök. Vi gjorde hemmagjorda hamburgare, hemmagjord glass och drack gott till. Hamburgarna blev förvånansvärt goda och glassen blev gudomlig!

"Ben and Jerry kan slänga sig i väggen " ;) 

Massa tjejsnack och filmen "in time" blev kvällen stora händelse. Filmen kan jag inte direkt rekommendera, tyckte den verkade konstig och invecklad. Hmm, nej inte min typ av film alls! Men så är det väl ibland!

Ligger nu i min lila "one-piece" med datorn i knät och väntar på big brother - live! Undrar vem som ska åka hem ikväll Amandus eller Hulda, jag tycker väl dock Hulda om jag ska välja mellan dom två.

Både igår och idag joggade/powerwalkade jag ut till Lille-skog och tillbaka. Kan väl säga att det var skönare igår då det INTE regnade. Men det var skönt när jag kom hem svettig o dan! Måste försöka komma igång inför min New York - resa :)

Nästa vecka för mig blir "ledig" ofrivilligt - men ibland är det så! Jag kommer ha tid att få fixat en del, och det blir nog ett o annat besök nere hos mina godingar på Lyckebo i alla fall :)

Jag funderar mycket på dig. Hur jag känner vet jag redan, men jag får inte grepp om hur du känner. Tänker mycket på det du sa sist vi sågs, betyder det något?, eller var det spriten som talade? Men det måste ju ändå finnas någon typ av anledning till att du valde mig just då? (och gånger innan) Jag blir inte klok på vår relation och jag förstår inte heller vad vi håller på med.

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar