måndag 2 april 2012

Måndag som den ska vara ..

Många människor säger att måndagar är den värsta dagen på hela veckan, men jag håller inte med. Måndag är den dagen då du fortfarande går på energi från helgen, du har för det mesta mycket att berätta för dina kollegor om hur helgen varit, plus att det är en hel vecka till nästa måndag! :) Tisdagar för mig brukade vara värre. Men nu med mitt nya schema jobbar jag 9-13 så den går också jättebra nu ! :) 

Imorgon får jag mina kära föräldrar på besök, mamma ska hjälpa mig med lite praktiska saker som måste bli klara inför Au-pair-resan, och pappa ska titta på min garderob (som behöver en ny planlösning). 

Dagen har för övrigt varit bra, lite väl kallt till ochmed snö föll från himmeln i eftermiddags, vet inte vad man kallar det annat än typiskt svenskt väder?

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar