söndag 8 april 2012

Påskhelgen

Igår var det påskmiddag hos mina kära päron. God mat, gott att dricka och trevligt sällskap!

Ni vet när man ser en tjej på stan. Med risigt hår, slitet smink kvar, klackaskor och festkläderna kvar, det är ganska uppenbart att hon spenderat natten någon annan stans än hemma. Jag va den tjejen idag. Jag kände mig så sjukt oattraktiv och ofräsch! Drog mössan över mig och klackade iväg till bussen för att sen ta tåget hem. Vilken resa, tror aldrig det tagit så lång tid att komma från till Ystad från Malmö - det kändes som det i alla fall!

Väl hemma, slängde jag i mig lite mat, hoppade in i duschen och började sen röja här hemma, sen slängde jag mig framför filmen "what's love got to do with it"
Filmen är så otroligt bra tycker jag, och helt sjukt är det att Tina Turner verkligen varit med om det man får se i filmen. Gripande och tagen film!

Jag har fastnat för spelet "Temple runner" på mobilen och spelar det titt som tätt. Det är ganska roligt faktiskt!

Imorgon åker jag mot Göteborg för jobb nästa vecka. Känns kanske som jag borde påbörja packningen?

T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar