söndag 1 april 2012

En exotisk tråd..

Igår var det tjejkväll i Sjöbo. Supertrevligt. Vi blev bjuda på god mat, gott att dricka och världens bästa sällskap! Vi spelade lite spel, snackade massa tjejsnack och avslutade kvällen med singstar. En verkligen lyckad kväll!

Outfiten

Fin vårdukat

exotisk kycklingpaj

vit chokladmousse med exotisk "sås" och nobless

Speel!

 


Kvällen avslutades med Singstar

Helgen för övrigt har varit bra. Skulle egentligen får besök i helgen, men det blev ändrat, så istället blev det tjejkväll i fredags. Men tjejkvällen varade inte så länge utan förvandlades till en fest. Efter att ha fått sällskap av 5 trevliga killar så blev där lite mer far i festen. Ett, två, tre reste alla sig upp och vi var då på väg till Donna Gina (nostalgi!) och efter att jag följt en av vårt sällskap till tåget så blev det (tro det eller ej) BarÁBar! What can I say?! Hade väl en sådär rolig kväll där.. men det är ju som vanligt på det där skitstället :/ Men för övrigt så blev kvällen överaskande lyckad!

Idag vaknar jag med en kallufs till frisyr med tanke på kryllorna i håret från igår och typ en halv flaska hårspray. Men skit i det, det är söndag, och folk har en viss förståelse i att man ser lite udda ut då. (ellor?!:) 

Spelade lite musik igår innan jag skulle bli hämtad lite över sex. Och för att komma igång så spelade jag RIX FM PARTY. ungefär 18.04 ringer det på dörren. Då står mina kära grannar, som flyttat tillbaka efter en tids bortavistelse, och säger "vi vet om att det är lördag, men det känns som vi bor under ett discotek". Jag sa bara snällt "ja, jag ska skruva ner". Men herreguuuud! Är det så svårt att ha lite överseende? Bara för att jag inte är en sån som sitter hemma hela kvällarna och inte gör något! Jag hade helt förstått det om det varit 22:04 dem hade kommit. Men klockan sex på kvällen?!

Igår var jag annars på strålande humör! Livet rullar på som det ska just nu! Allt känns så fantastiskt bra!

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar