tisdag 10 april 2012

Götet

Har nyss klämt i mig Billys Pizza som fick bli min kvällsmiddag. Lika bra det :)

Jobbet idag har gått bra. Allt går så mycket lättare när man är här uppe. Måste vara för att allt är så intensivt. Även det finns tusen saker till jag måste lära mig, så går det lättare och lättare för varje dag! :) 

Som jag har letat efter fjärrkontrollen till tv'n på rummet! Idag när jag kom tillbaka frågade jag i receptionen, då har DEM kontrollerna i en låda där nere. Jag har alltså letat helt i onödan! :) När jag kommer upp och ska ställa in tv'n på tv 11 så inser jag att den kanalen inte existerar! Är det klokt eller? :) Men jag missar inte Desperate Housewives kl 21.00 i alla fall för 5:an va här :)  

Nä, nu får jag ta o läsa lite och spela lite Temple Runner :)

 T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar