fredag 27 april 2012

Bilduppdatering..


Igår åkte jag hem till min kära syster yster, mest för att hämta skrivaren men också för att få lite kvalitetstid med henne. Vi körde till Trelleborg och gick en snabbis på "Valen" med vår uttråkade mamma :) Sen körde vi o handlade, lagade fläskfilegryta med ris, såg en utdålig film. Efter det fick Zack fnatt och vi kände att vi fick sysselsätta honom, så vi gick iväg för en lite längre promenad i Svedala. Mysigt var det :) Här är några bilder därifrån!




Okej, denna är faktiskt taget på tåget.











Helgen har kommit och min "lediga/arbetslösa" vecka går mot sitt slut. Idag har jag varit och storhandlat, städat lite och nu ska jag snart ner för att träffa J i stan för mys och fika! Kvällen för min del blir lugn för imorgon vaknas det fest, mer om det imorgon :) 

Trevlig helg!
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar