lördag 7 april 2012

Oops!

Hoppsan!
Här var det längesen man uppdaterade märkte jag!

Veckan på jobb har varit lugn. Eftersom det är påsklov så är många barn lediga vilket gör det lugnt för oss på förskolan.
Mitt "påsklov" började klockan kvart över ett i torsdags. Då blev det AW hemma hos ALO med strawberry duaquris och Mojitos och Cosmpolitans. Mumms!

Helgen har annars varit lugn, fick kvällsbesök för helgen i torsdagskväll. Förvånad över hur bra jag kan sova trots att någon annan ligger bredvid, brukar ha riktiga problem. Men det är ett tecken på att man känner sig lugn och säker, och det är ju ett gott tecken.

Igår var det middag hemma hos en nära vän, hon bjöd på Thai-mat och det blev ett par drinkar även där hemma. Sen cyklade jag hemåt i ösregn för att kunna se filmen som började klockan 20.00.

Idag är det Påskafton och jag ska hem till mamma och pappa ikväll för lite påskfirande.

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar