onsdag 13 juni 2012

2 månader kvar!

2 månader kvar! 2 ynka månader har jag kvar innan jag reser! Det är helt sjukt. Satt och snackade med chefen idag om det hela. Jag blir alldeles exalterad när jag pratar om det! Är så otroligt glad över att jag tagit mig den här chansen att resa iväg på livets äventyr!

Idag skrev jag även på mina anställningspapper, är här med FAST anställd som Barnskötare på Lyckebo! :) När jag kommer tillbaka blir det att läsa vidare på distans! :)

Både måndag och tisdag har varit lite sega dagar för mig, kan inte riktigt ta på vad det varit, känt mig trött och oengagerad. Men idag vände det helt! Har varit på strålande humör, fixat och donat och eftermiddagen spenderade jag i köket genom att baka en rejäl sats kladdkaka till morgondagens midsommarfest. Sen blev det även en "tigerkaka" som barnen fick till mellanmålet. (Ja, efter mackan såklart!:)

Sen gick jag hem, och började med maten, såg några avsnitt av "vänner" och sen iväg o handlade lite naturgodis och saker till min gofika på fredag :)

Imorgon är det kort jobbedag, men ock så intensiv - midsommarfest! Men först ska jag ut o promenera med ALO :) En bra dag helt enkelt! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar