onsdag 20 juni 2012

En förberedande onsdag..

Kamera-batteriet är på laddning, väskan är nästan färdigpackad (ett par saker som jag ska använda imorgon innan jag kan packa ner det) snapshäftet är i väskan och drickan är på kylning. Nu är det snart bara några timmars sömn och några timmars jobb kvar innan avfärd mot en helg på Böda Camping på Öland!
Ibland kan jag fråga mig själv hur det kan vara så, att det spelar inte någon roll hur stor eller liten din väska är, eller hur mycket eller lite du väljer att ta med dig. Jag, i alla fall, lyckas alltid ta med mig för mycket grejor och ibland är det så att när jag väl kommer fram, kommer jag på något viktigt jag glömt.

Som en kill-kompis sa:
"Man tar det man vet man kommer behöva plus sånt som har en stor chans att man kommer behöva. Sen resten ligger kvar hemma" klokt sagt. Men då till min följdfråga; hur vet man vad skillnaden på att BEHÖVA och vad man TROR MAN BEHÖVER? Vilket dilemma! 


Köpte en ny kylbag också idag en rosa lite större än den jag hade, mest så jag kan förvara mjölk, dricka, och pålägg på vägen upp, kylklampar (i lila) köpte jag också till. 


Jag hämtade också ut min fantastiska skor idag. Älskar dem redan! Lyckades dock ha lite brottom med att prova dem, och lyckades få ett litet skoskav. Så fick bytta tillbaka skor igen. Får gå in dom här hemma och vara beredd med plåster :) 


Helgen är sjukt efterlängtad, har sett fram emot detta sen februari ungefär, då vi bokade allt. Nu är helgen bara en natt ifrån oss och alla är taggade! 
Imorgon är det ett par timmars jobb, sen ska jag hämta kransen och sen kööööööör vi! :)

T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar