tisdag 12 juni 2012

Uppdatering från helgen..

Veckan har börjat, nu är det tisdag. Igår var det bara 9 veckor kvar till jag åker, tiden går så otroligt fort!

Helgen har varit lugn, fredagen jobbade jag eftermiddag och efter det så blev det chill hemma tillsammans med god mat och lite "vänner"-avsnitt.

 I lördags blev det stranden en stund tillsammans med en av mina kollegor.



 Sen gick jag hem och duschade och gjorde mig i ordning och begav mig ner till jakten där mini-golf var på menyn. Trots att jag fick många 3:or och 2:or vann jag inte, men slog mitt rekord med 14 slag! :)



 I söndags var det dags att gå upp tidigt för att hänga med ALO och hennes son till Vellinge för friidrottstävlig. Trevligt och han var duktig, synd att molnen tog över hela himlen, solen hade gärna fått vinna den fighten för mig!








Igår spelade Sverige mot Ukraina i EM och ja, jag tittade faktiskt på matchen, men till vilken nytta egentligen? :p 1-2 slutade matchen till Ukraina, dem spelade bra (med viss filmning men ändå). Kroatien spelar den 14 kanske ska heja på dem istället? :)

Dags att borsta tänderna och bege sig till sitt 4 timmars jobb idag :)
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar