tisdag 5 juni 2012

morgoninlägg

Sutter halvpigg med 2 lingongrova med skinka på och ett glas youghurt till frukost. Jobbet börjar om tjugo minuter, har tidig dag idag. Sen imorgon är det röd dag vilket betyder att svenska folket är lediga. Men för mig är det en totalt onödig dag att vara ledig på, vad ska man göra liksom? En röd dag är tråkig att vara ledig på mitt i veckan tycker jag.. Har skrivit upp mig på tvättid så jag har lite att göra i alla fall.. :) 

Fick mejl av pappa igår, saknar honom! Han är iväg och jobbar långt borta och man ser honom mer än sällan. Mamma försöker jag träffa så mycket det går henne saknar jag också! 
Jag önskar alla en bra kontakt med sina föräldrar, vad skulle man göra utan dom? <3 

Klockan tickar och mackan är inte uppäten än.. Måste kila!
PUSS
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar