torsdag 28 juni 2012

Veckans-har-gjort-lista

Vilken vecka jag haft! Ibland är jag förvånad över att kroppen inte säger ifrån oftare!

I måndags efter jobbet hade jag tvätt-tid som väntade på mig. Somnade ifrån sista maskinen och fick sätta upp det i ett våtrum utan att sätta igång värmen (eftersom strömmen hos oss stängs kl 22).
I tisdags innan jag skulle ut och morgonpromenera satte jag igång värmen och fick springa snabbt hem från jobb för att ta upp det i lägenheten.

I tisdags efter jobb, satte jag mig på tåget och åkte upp till Helsingborg för en mysig dejt med min kusin. Vi käkade middag på "O'learys" och sen såg vi "snow white and the huntsman" på bio. En mysig kväll :)


Filmen kan jag verkligen rekommendera. Precis som  när jag såg "red riding hood" (rödluvan). Jättebra filmer! :)

I onsdags hade vi möte på jobbet direkt efteråt och jag var därifrån omkring 18.00. Efter det var det middag hemma hos min kollega till granne som bjöd på tacos! Sen kollade vi på filmen från Studio Danzaz föreställning - så duktiga alla var! :)

Idag jobbade jag till kvart över ett och sen ner en runda på stan. In och köpte nya hörlurar till datorn - trådlösa!! Så nu kan jag äntligen spela musik högt utan att mina förbaskade grannar klagar på mig! De ligger på laddning och imorgon jag jag äntligen börja använda dem! :)


T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar